من در جست و جو هستم...

من در جست و جو هستم...

من در جست و جو هستم...

در جستجوی راز غریب یک خیابان دو طرفه !

در جست و جوی چرای سحر تکان یک پرچم !

در جست و جوی اعجاز اشکال هندسی... اعجاز شش گوشه !

در جستجوی منشا این بوی غریب که نمی دانم چرا فقط چند روز مانده به محرم می پیچد !

در جست و جوی اینکه چرا وقتی پا در آن خیابان دو طرفه می گذاری و چشمت

به تکان آن پرچم سرخ رنگ می افتد دلت تا ابد اسیر آن شش گوشه می شود و

بوی سراسر ابهامش تا همیشه به جای خون در رگ هایت جریان می یابد...

آی کربلا کربلا کربلا...

من در جست و جو هستم..

بسم الله الرحمن الرحیم.


 

چشم دخترک چپ بود. یک عینک ته استکانی هم روی صورتش بود. دلم می سوخت. قیافه ی مظلومی داشت.

یادم نیست چه شد ولی یک بار عینکش را برای لحظاتی درآورد. دیدم چشمش حالت عادی به خود گرفت. تعحب کردم. خوب که به عینکش دقت کردیم فهمیدیم دسته عینکش چند ماهی است کج شده ولی تعمیرش نکرده اند. همین مسئله کوچک داشت چشمان دختر را نابود میکرد.

عینکش را گرفتیم بردیم برای تعمیر.


                                           

  • جویا ...

جستار  (۶)

سلام
حتما برید و ببینید چون نبینید از دستش دادید!
حالا که خبرنگاران از ادیان مختلف اومدن دیدن و با شگفتی از عظمت پیامبر مهربانی تعریف میکنند حتما باید برید ببینید.
حالا که وهابی های بی لیاقت سعودی این فیلم رو تحریم کردند همه مون باید بریم ببینیم.
من برای خودم جایزه رفتن مجدد به سینما برای دیدن دوباره این فیلم گذاشتم!
اگه وظایف هفته مو به خوبی انجام بدم حتما این جایزه رو از خودم میگیرم!
هرچی بگم حیفه نرید ببینید کمـــه.
جویا:
ان شاالله قسمت بشه
بیشتر از همه صف طوالانی کانادایی ها برای دیدن فیلم جلو سینما برام جالب بود
به به کارخیر. دستتون دردنکنه.
جویا:
باشد که مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد
آره جالبه
پس حتما همین فردا پس فردا تا فرصت کردین برین ببینین.
3ساعت میخکوب میشین اگه عاشقانه باهاش همراه بشین که حتما هم همینطوره.

جویا:
ان شاالله
  • النا بانو
  • چقدر کم هستن کسانی که به فکر دیگرانند:(
    باید احسنت گفت به شما:)))))
    جویا:
    اردوهای جهادی واقعا یه حال دیگه ای دارن!
    یه عده ای میان جهادی و یه کارایی میکنن که ادم واقعا جلوشون احساس کوچیکی میکنه
    این خاطره هایی که گاها تو وبلاگ میذارم و قبلا تو بلاگفا، خاطرات دست جمعی بچه هاس و لزوما خودم توش نقش مستقیم نداشتم
    جدی دسته عینک کج شده باشه چشم چپ میشه؟!

    دستتون درد نکنه:*
    جویا:
    وقتی مدت طولانی یه عینک کج رو چشمت باشه چشم چپ میشه دیگه
    چه کیفی داره وقتی میشینیم و خاطرات جهادی رو مرور میکنیم و غش غش میخندیم به سوتی های خودمون و حضرات برادران
    جویا:
    اصلا اردو جهادی یه چیز دیگه اس
    4 تا بیشتر نرفتم ولی قد یه پیر دنیا دیده از جهادی هام خاطره دارم

    جستار

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی