من در جست و جو هستم...

من در جست و جو هستم...

من در جست و جو هستم...

در جستجوی راز غریب یک خیابان دو طرفه !

در جست و جوی چرای سحر تکان یک پرچم !

در جست و جوی اعجاز اشکال هندسی... اعجاز شش گوشه !

در جستجوی منشا این بوی غریب که نمی دانم چرا فقط چند روز مانده به محرم می پیچد !

در جست و جوی اینکه چرا وقتی پا در آن خیابان دو طرفه می گذاری و چشمت

به تکان آن پرچم سرخ رنگ می افتد دلت تا ابد اسیر آن شش گوشه می شود و

بوی سراسر ابهامش تا همیشه به جای خون در رگ هایت جریان می یابد...

آی کربلا کربلا کربلا...

من در جست و جو هستم..

در جست و جوی تصمیم درست

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم.

از اینجا فهمیدم مدام باید به هیئت بروم که بعد از هیئت است که تصمیم های درست میگیرم.

  • جویا ...

جستار  (۲)

چقدر جالب و چقدر خوب که هیئت رفتنت انقدر مفید و تاثیرگذاره.
جویا:
خاصیت هیئت همینه
سلام عمقزی
بعد مدتها وقت کردم وب گردی کنم
چقدر پست جدید! ندیده بودم
خوشحالم که دوباره مینویسی
جویا:
سلام عمقری
اره خبر داشتم که دیگه وب گردی نمیکنی
بهرحال خوش اومدی
چه پستایی!!!(ایکن ناراحت)
هیچکدوم به دل خودم نمیشینن

جستار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی