من در جست و جو هستم...

من در جست و جو هستم...

من در جست و جو هستم...

در جستجوی راز غریب یک خیابان دو طرفه !

در جست و جوی چرای سحر تکان یک پرچم !

در جست و جوی اعجاز اشکال هندسی... اعجاز شش گوشه !

در جستجوی منشا این بوی غریب که نمی دانم چرا فقط چند روز مانده به محرم می پیچد !

در جست و جوی اینکه چرا وقتی پا در آن خیابان دو طرفه می گذاری و چشمت

به تکان آن پرچم سرخ رنگ می افتد دلت تا ابد اسیر آن شش گوشه می شود و

بوی سراسر ابهامش تا همیشه به جای خون در رگ هایت جریان می یابد...

آی کربلا کربلا کربلا...

من در جست و جو هستم..

پای درس استاد... 1

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم.


درس امروزمون ساخت و پرداخت یه شعاره . یه شعار خوب . شعاری که میتونه زندگیمون رو تغییر بده . شعاری که اعتماد به نفسمون رو بالا میبره . شعاری که از تنبلی هممون رو به طرف زندگی با نشاط هدایت میکنه  . شعاری که یه قانونه .

(( یه گام بیشتر برداریم ))

هر وقت مطلبی میخونید و یا تمرین زبان میکنید ، ذهنتون که خسته شد ، بگید : باشه ، فقط یه جمله دیگه بخونم و بعد ..

وقتی مطالعه میکنید و چشاتون خواب آلود شده و داره میسوزه ، بگید : باشه ، فقط یه پاراگراف دیگه

وقتی به خاطر لطف کسی دارید ازش تشکر می کنید ، به خودتون بگید : یه جمله بیشتر بگم 

وقتی دارید پیاده روی میکنید ، خسته شدید ، میخواید برگردید ، بگید : باشه ، فقط یک دقیقه دیگه

وقتی عادت به کار ناپسندی دارید و تمایل به ادامه اون داشتید به خودتون بگید : باشه ، امروز یه گام بیشتر ، کمش میکنم و یه گام بیشتر به عقب بردارید .

این روزا دیگه یه گام بیشتر باید شعار و قانون زندگیتون بشه . وقتی خسته و فرسوده شدید و میخواید دنیا متوقف بشه که استراحت کنید ، بگید : باشه ، یه گام بیشتر بردارم و بعد ..

زندگی همین یه گام بیشتره . حواستون باشه . همین که ذهنتون به جسمتون یادآوری می کنه که حاکم منم و حکم رو من میدم .. نه تو ..     کافیه !

سالها بعد این راز ارزشمند رو خواهید فهمید . این راز رو به هر کسی نگید مگه اینکه لیاقت دونستنشو داشته باشه و بفهمه . چون جوابشو میدونم و بهتون میگم که بدونید یه آدم احمق چه جوابی به شما میده . اون به شما خواهد گفت : این بازی پایانی نداره و اگه بخوای به قانون خودت احترام بذاری باید بازم گام بیشتری بعد از گام بعدی برداری و ... 

اما من میدونم . میدونم که درسته و میدونم که منظورم از اون یه گام بیشتر چیه . اینو مطمئنم و باورش دارم و بدونید همون دوست احمق ، هیچ گامی در مسیر بهبود زندگیش و اطرافیاش برنداشته و نخواهد داشت ..

ملتمس دعای تک تک شما هستم .

یا علی


  • جویا ...

جستار  (۱)

:)
گام هاتون بیشتر و مستحکم تر در سال جدید
جویا:
(ایکن تشکر)

جستار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی