من در جست و جو هستم...

من در جست و جو هستم...

من در جست و جو هستم...

در جستجوی راز غریب یک خیابان دو طرفه !

در جست و جوی چرای سحر تکان یک پرچم !

در جست و جوی اعجاز اشکال هندسی... اعجاز شش گوشه !

در جستجوی منشا این بوی غریب که نمی دانم چرا فقط چند روز مانده به محرم می پیچد !

در جست و جوی اینکه چرا وقتی پا در آن خیابان دو طرفه می گذاری و چشمت

به تکان آن پرچم سرخ رنگ می افتد دلت تا ابد اسیر آن شش گوشه می شود و

بوی سراسر ابهامش تا همیشه به جای خون در رگ هایت جریان می یابد...

آی کربلا کربلا کربلا...

من در جست و جو هستم..

پای درس استاد...3

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم.


به زندگی دیگران معنا بدید ..

در برخورد با کسی که تو خیابون تراکت یه رستوران رو پخش می‌کنه ، می‌تونی بی‌توجه عبور کنی . می‌تونی تراکت را بگیری و کمی دورتر جایی که اون نمی‌بینه بندازی تو سطل زباله . اما به نظر من یه کار بهتری هم هست که میتونی انجامش بدی .. 

می‌تونی وقتی که تراکت را از اون می‌گیری ، بپرسی : « بهترین غذای این رستوران کدومه ؟». شاید پاسخ رو ندونه . اما احتمالاً تحقیق میکنه و فردا به دیگر رهگذرا ، همزمان با ارایه اون تراکت ، میگه : « اگه به رستوران رفتین ، شیشلیک رو سفارش بدید . خوشمزه ‌تر از باقی غذاها شونه و سالمتره ». اون پسر،‌ دیگه یه روبوت مکانیکی پخش کاغذ نیس . اون یک مشاور تغدیه اس ! یک جمله بیشتر نگفتید اما حال خودتون و حال اون رو بهتر کردید و به زندگی اون پسر و خودتون ، معنا دادین . به نظر من با معنا دادن به زندگی دیگران ، آدم به زندگی خودش معنا میبخشه .


  • جویا ...

جستار  (۰)

جستار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی