من در جست و جو هستم...

من در جست و جو هستم...

من در جست و جو هستم...

در جستجوی راز غریب یک خیابان دو طرفه !

در جست و جوی چرای سحر تکان یک پرچم !

در جست و جوی اعجاز اشکال هندسی... اعجاز شش گوشه !

در جستجوی منشا این بوی غریب که نمی دانم چرا فقط چند روز مانده به محرم می پیچد !

در جست و جوی اینکه چرا وقتی پا در آن خیابان دو طرفه می گذاری و چشمت

به تکان آن پرچم سرخ رنگ می افتد دلت تا ابد اسیر آن شش گوشه می شود و

بوی سراسر ابهامش تا همیشه به جای خون در رگ هایت جریان می یابد...

آی کربلا کربلا کربلا...

من در جست و جو هستم..

پای درس استاد ... 5

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۵۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم.


عزیزان من ، هدفگذاری رو فراموش نکنید ، دقت کنید و تمرین کنید .


هدفگذاری رو در قالب یک مثال براتون تعریف میکنم.


هدفگذاری بیشتر مثل تراشیدن یک مجسمه از سنگه . اول باید یه سنگی پیدا کنید ، بزرگ . اما نه اونقدر بزرگ که از عهده تراشیدنش بر نیاید . از این پس ، هر روز با قلم و چکش روی اون کار کنید و زوائد رو حذف کنید تا تصویری شفاف تر به دست بیاد . تو این مرحله همه دارن نگاتون میکنن و هنوز یه سنگ بی قواره رو میبینن . ممکنه حرفهائی زده بشه و چیزهائی بشنوید . اما میدونید که چیکار میکنید و برنامه شما چیه و میدونید که توی اون سنگ در پی چی هستید . دیر یا زود ، سنگ شکل میگیره و اونوقته که آغاز و پایان کار رو میتونید ببینید . میتونید از اون به عنوان یه تجربه برای کارهای بعد و به عنوان یه نقشه کمک بگیرید . اون رو مثل یه نشانه در ابتدای مسیرتون قرار بدید . تا بدونید از کجا آغاز کردید و به کجا می رسید.



  • جویا ...

جستار  (۲)

استاد کیه؟
سلام
جویا:
سلام
خوشحالم ک با نظرات، شادمان میکنی!

استاده دیگه 

عجیبتر کامنت شما بود

جویا:
دعوا نداریم ک...

جستار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی