من در جست و جو هستم...

من در جست و جو هستم...

من در جست و جو هستم...

در جستجوی راز غریب یک خیابان دو طرفه !

در جست و جوی چرای سحر تکان یک پرچم !

در جست و جوی اعجاز اشکال هندسی... اعجاز شش گوشه !

در جستجوی منشا این بوی غریب که نمی دانم چرا فقط چند روز مانده به محرم می پیچد !

در جست و جوی اینکه چرا وقتی پا در آن خیابان دو طرفه می گذاری و چشمت

به تکان آن پرچم سرخ رنگ می افتد دلت تا ابد اسیر آن شش گوشه می شود و

بوی سراسر ابهامش تا همیشه به جای خون در رگ هایت جریان می یابد...

آی کربلا کربلا کربلا...

من در جست و جو هستم..

خوب شد زرافه نشدیم...

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۷ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم.



  • جویا ...

جستار  (۳)

شکلکِ : چی بگم والا
جویا:
ایکن خنده ملیح
این یک اخطار است
به زودی وبلاگهایی که دیر به دیر به روز شوند از لیست پیوندهای این حقیر سراپا تقصیر حذف خواهند شد!!!
[زبون درازی]

پ.ن1: بابا ول کنید این تلگرامو  !!!!  اَه
پ.ن2: تنها بهانه ای که برای به روز نکردن وبلاگ پذیرفته میشود خبر دونفره شدن صاحب وبلاگ است!!!
پ.ن3:  بابا اینقدسخت نگیرین... ما دلمون عروسی میخواد
پ.ن4: در روایت داریم دو رکعت نماز شخص متاهل بهتر از هفتاد رکعت نماز شخص مجرد است
پ.ن5: من که میدونم خونه تون چه برو بیائیه، من که میدونم پاشنه درتون از جا کنده شده، من که میدونم روبرو خونتون قبرستان شده، بالا غیرتا بیا و کوتاه بیا
پ.ن6: به اون اندیشه خانوم هم بگو یه وبلاگ بزنه این حرفارو بهش بزنم، اوشون هم شامل این حرفاس، تازه بیشتر از ایناس، موردای اونو که دیگه بیشتر در جریانم
پ.ن7: بابا بیاین برین، سخت نگیرین
جویا:
سلام
بابا از اون موقع ک بلاگفا پریده ذوق نوشتن ازم گرفته شده

پ.ن: بابااااا خبر نداری؟! داعش آقای ما رو خورد! الان رفته اون دنیا تو بهشت جا گرفته منتظره منم برم
پ.ن: اندیشه رو یه بار خواستم خیلی حرفه ای گولش بزنم وبلاگ بزنه، گوش نداد
اخ واقعا تا حالا بهش فکر نکرده بودم:D:D

جستار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی